vineri, 26 noiembrie 2010

Ganduri catre tine.

Te vad de aproape o luna,
dar in niciuna din zile nu ai fost la fel.
Exista acel "ceva" care
pur si simplu imi matura teoriile.
E la fel de straniu ca atunci
cand incerci sa te uiti la cer,
dar vezi marea...
Nu as putea sa-ti asociez chipul
cu vre-un nume, nici locul
careia ii spui "acasa" cu vre-un loc anume.
Am incercat sa-i asimilez fiintei tale
o mana de cuvinte,dar...
nimic nu pare sa-ti apartina. Toate se vor a fi noi.
Si sunt.
Nu te pot analiza,cu tine sunt perfecta.
Dar ma bucur,si-ti reprosez perfectiunea mea,
o port pe umeri si ma bucur de ea.
Nu te-am visat niciodata,nu stiu cum.
Ai mainile fine,umede de emotii si calde,
ca norii pufosi intr-o zi torida de vara.
As vrea sa iau la pas liniile tale,
as merge pana la epuizare,
dar nu.Imi place asa.
Noapte buna,ramai cu bine.
A ta,

Marea.



4 comentarii:

Anonim spunea...

Dorinta ..nerabdare calda.. asteptare epuizanta.. emotie de iarna.. noapte..

- Crede-ma!!
- De ce?
- Simte, intoarce-te in tine!
- Si?!
- Si atat! Taci, opreste gandul! Asculta!
- Dar mi-e frica..
- Stiu ..simt..vad! Inchide ochii acum!
- Mi-e teama..
- Nu conteaza.. Deschide-ti aripile in vant, mangaie valurile! Atinge-mi buzele !
- Sunt speriata!!! E straniu, minunat!
- E marea sau cerul, sufletul tau! Albastru, ud sau inalt, inauntru, departe dar in tine, iti vorbeste! Stt.. Asculta din nou!!!


....ia-ma de mana! Hai!

Piticu` Albastru spunea...

Fara cuvinte,dar tot pot sa banui cate lucruri se ascund in spatele gandului. As putea sa stiu cine se ascunde in spatele "Anonimului" ?

Anonim spunea...

Nu! Sau cel putin, nu acum. :)

Piticu` Albastru spunea...

Ok. Atunci sper sa te simti bine printre randurile mele. :)