miercuri, 10 noiembrie 2010

Albastru cu gust amar - Capitolul IV

              Oricat de dificil ar parea,nu e nici pe departe.Sa poti vorbi cu tine nu e decat un talent. As putea spune ca e nevoie si de munca atat cat sa iti temperezi multitudinea de idei ce te invadeaza si inca putin pentru a ajunge la ceea ce unii numesc nebunie.Eu...normalitate i`as zice. Imi place sa fac asta, cuvintele prind un alt inteles si oricat de incriptat as vorbi ma pot intelege fara sa am nevoie de note explicative sau desene pentru fiecare fraza in parte. Astea cred ca ar fi frustrarile cotidiene pe care orice individ le poate avea,doar ca nu toata lumea se plange sau...nu toata lumea scrie.
             Cred ca sunt destule intrebari la care nu am un raspuns,nu inca. De ce este cerul albastru ? Sau...oare e albastru sau spunem asta doar pentru ca asa am fost invatati ? De ce se numeste cer si nu altfel ? Poate o sa sune ciudat,dar realitatea e mai mult decat pare,iar realul pe care il percep eu pare mult prea dificil de inteles chiar si pentru cei de asemenea infrunta un real propriu si personal.
Despre asta vorbeam...poate ca par banale,dar... .E frumos sa te lasi conturat de tine, e frumos sa fii tu,oferindu`le altora sansa de a`si dori sa fie ca tine,fara sa`ti imaginezi in vreo clipa ca vei deveni persoana de care fugi de atata timp. Nu ar trebui sa fie greu sa ne dezvoltam o personalitate de baza,dar cine isi mai pierde timpul cu fleacuri ?! Daca as face o statistica raportata la prieteni,rude,cunostinte as ajunge la concluzia ca din o mie de persoane mai sunt 10 maxim care isi permit sa isi exprime punctul de vedere,intr`un mod cat se poate de unic.
       Incep sa aberez...tipic mie.
             Mi`am baut cafeaua si asta m`a calmat,a linistit sutele de ganduri. Acum imi aduceam aminte cum de dimineata m`a trezit o voce de barbat. Mi`a zis calm : "e 7 si 10"...am deschis repede ochii,m`am uitat la ceas si ghici ce...era fix 7 si 10. Sa`mi fi vorbit telefonul ?! Ciudata chestie... Si in orice caz nu stiu de ce la ora aia,putea macar sa fie dragut si sa ma lase sa dorm mai mult,cum imi place mie. Eh..bunul simt. 2 secunde sa imi aprind o tigara...argh iar nu`mi gasesc bricheta. Am numai prieteni cu un simt al proprietatii fooooarte dezvoltat,de multe ori am impresia ca in loc de piele au super glue. Hai ca am gasit un chibrit. pffffff ...cat de bine e. Ar trebui sa ma grabesc,sa am timp sa ma imbrac si sa incep sa fac pasi spre facultate,azi am un curs despre literatura filozofilor...alti psihopati care au pierdut timpul scriind aberatii. De obicei framantari despre dragoste...Femeile astea.

Niciun comentariu: