joi, 23 septembrie 2010

Inspiratia de la miezul noptii

Am ajuns acasa,aproximativ acum 20 de minute. Cand am intrat in bucatarie,am auzit ca numele imi este strigat obsesiv si in soapta...prima intentie a fost de a raspunde,dar nu imi imaginam cum ar putea sa imi vorbeasca Tanta*. Incercand sa nu fac zgomot ma indrept cu pasi calculati si mici spre usa cand aud:
- Aaaaada !
Era usa de la camara. Isi atintise privirea asupra mea,iar incercarea mea de a nu raspunde tocmai esua.
- Zi,dar mai repede...fac pe mine. E urgent ?
- Nu-i asa ca ai vrea sa gusti ceva ?
- Mai de graba as manca...
- Pai intra. Am aproape de toate.
- De toate in afara de geam si clanta ? Poate ca tu ascunzi ceva...ai vrut sa ma pacalesti,dar...1-0. Vin acum.
Evident. Nu am rezistat tentatiei si am intrat timida in camara cu pricina,scotocind cu privirea fiecare raft.La o prima aruncatura de "Ochi" nu am observat decat oalele goale ce-si susoteau enervant povesti,la care desigur nu aveam acces. Iritata ca fiecare face ceva incerc sa mai caut,poate gasesc si altceva decat oale rautacioase si saci menajeri deprimati in doliu.Siii...Da. Brusc imi mut privirea spre borcanul de gem,gem de caise ! Atat de frumos imbracat,etichetat si portocaliu,imi face cu ochiul.( He he,dar ce crezi ca eu nu stiu tactici d`astea? Mai...esti doar un gem...imi spuneam eu increzatoare in gand,cand gemul nerabdator imi raspunde)
- Nu orice fel de gem.Sunt gem de caise. Indrazneste,nu ai cum sa ma refuzi.
- (Ei asta-i buna.Dupa ce ca e gem,imi citeste gandurile si mai e si arogant...il las sa insiste atat cat sa mi se faca foame)
- Hai te rog,gusta-ma.
- Intelege ca nici nu vreau si nici nu pot.
- Te roooooog. Gusta-ma.
- Vreau,dar nu pot !
- Te implor ! GUSTA-MA !
Acela a fost momentul cand oalele se uitau la conversatia noastra ca la cel mai bun film,cu manerele mari,cu capacele larg deschise,asteptand momentul cand voi ceda si voi atinge borcanul,caci stiau cat de irezistibil era gemul de felul lui. Asa ca pun mana pe el si deodata simt ca patrund intr-o alta lume,o lume dulce acrisoara. Era trecut de miezul noptii,iar eu mancam GEM.

Un comentariu:

bébé spunea...

hahaha :))) foarte tare ! aminteste-mi sa te intreb cva pe privat ! :D pupiii :*