luni, 20 septembrie 2010

Multe randuri

Am vrut sa plang si n-am facut-o,
Am vrut sa dorm , dar n-am putut,
Am vrut sa scriu , dar n-aveam pix,
Am vrut sa vad stelele , dar nu erau pe cer ,
Am vrut sa iubesc , dar n-am avut pe cine.
Am vrut sa cant , dar eram ragusita,
Am vrut sa fiu calma , dar am avut nervi.
Am vrut sa ma uit pe geam , dar era aburit,
Am vrut sa mananc , dar nu aveam pofta.
Am vrut sa ma machez , dar n-aveam oglinda.
Am vrut sa oftez , dar pentru ce ?
Am vrut sa renasc.
Am renascut , sunt alta eu
printre aceeasi oameni banali
prin simplitatea lor.
Am vrut sa fiu eu , dar ma retinea ceva.
Mi-am dorit sa plang , si-am plans din cauza vantului.
Mi-am dorit sa dorm si am dormit cu gandul la o floare.
Mi-am dorit sa scriu si am scris cu ruj de buze.
Mi-am dorit sa vad stelele si mi s-au aratat.
Mi-am dorit sa iubesc...si am iubit.
Mi-am dorit sa cant , pana am ragusit.
Mi-am dorit sa fiu calma si m-am calmat.
Mi-am dorit sa ma uit pe geam si m-am uitat cu mintea.
Mi-am dorit sa mananc dar nu am putut sa inghit.
Mi-am dorit sa ma machez , dar mi-am dat seama ca nu-i necesar.
Tot ce-am vrut si mi-am dorit , coincide cu ziua de ieri.
Cu ce-am gandit azi si adunat din urma...las in urma
Simple randuri.

Niciun comentariu: