duminică, 19 septembrie 2010

Stupid in Romania

Cam cate ganduri se pot ascunde intr-o noapte? Cate griji are ziua de maine ? Oare soarele ar vrea sa faca tura de noapte ? Luna doarme vreodata ? Fluturii apuca sa iubeasca ? Dar oare aricii au soacre acre cu care se cearta ?
Lumea se poate rezuma la un simplu semn: "?". Oamenii au impresia ca au descifrat enigmele necuvantatoarelor,dar oare ele ce cred despre noi ? Oare au si ele momente cand vor sa ne striveasca ca pe niste gandaci ?
Mi se pare absurd sa crezi acolo sus in capusorul tau ca stii tot despre toata lumea sau despre un anumit domeniu.Atat de destepti se cred o mare majoritate de oameni, care la un moment dat iti lasa impresia cum ca ar fi niste simpli papagali care iti citeaza un studiu incepand chiar cu prefata cartii. Ma uitam la televizor zilele trecute pe B1 si urmaream o emisiune de curiozitate,din dorinta de a vedea o limita...inutil,dar revenind: Unul din invitati a afirmat ca ar trebui sa ne ferim de oamenii care isi tin in anumite momente degetul mare sub restul de patru,acestea din urma acoperindu-l. Mai apoi s-a si explicat spunand ca sunt persoane care sufera de o dezvoltare mentala lenta,nedepasind varsta unui copil de cativa anisori. Intrebarea mea e urmatoarea : Daca as merge cu el in CUR (nu m-am putut abtine,imi cer mii de scuze pentru incantarea cu care am spus-o si pentru majuscule) ar putea oare sa-mi ghiceasca problemele psihice si sa-mi zica viitorul ?
Iata inca o teorie A La Nenea` : " Indiferent ca iti suna telefonul sau te striga cineva in timp ce strangi mana cuiva,nu ai voie sa iti muti privirea. Un om normal te priveste in continuare." La Dracu` ! Atat pot afirma...am apreciat curajul de care a dat dovada cand a pronuntat cuvantul normal...
Dragi prieteni,nu toti oamenii sunt "o teorie" simpla,la fel cum nadragii au n modele,cusaturi si imprimeuri,dar se numesc toti nadragi..la fel si oamenii au caractere,principii si modele de viata diferite,chiar daca toti mergem in 2 picioruse si ne spunem simplu: "Oameni."
Apropo,am un punct in palma,care daca este stimulat prin atingere indelungata de catre degetul mare,acoperit de restul patru,imi incalzeste tot corpul in cazul in care imi este frig si nu am hainele necesare pe mine...Don`t be scared,i have chocholate with milk cream and popping candies. Yummm..

Niciun comentariu: