miercuri, 9 mai 2012

Jurnal de bord



No. 3 - Luni, marti, miercuri.


O alta pagina-n jurnal. Pot.

Acum 2 zile a fost soare. Atentia mi-a fost captata de altceva decat ceea ce trebuia. Sau poate asta imi trebuia. Uitandu-ma deloc subtil catre el, auzeam cum alearga prin dreapta si stanga urechilor mele cuvinte. "tesuturi", "bazal", "epitelial", "adamantine", "mastocite", "smalt", "care", "suprafata" si "gingie". N-avea nici o noima. Afara era cald, mintea imi zbura si era Luni dimineata.

-Vrei un servetel? (se-amuzau copios fetele)

-Doar unul?!

-Hai concentreaza-te. (continuau sa rada, asa ca am crezut ca nu-i chiar asa graba...)

-2 minuti. Atat. Offff (un oftat ca si cand ai primi bomboana la care visai de mic)

Am ajuns acasa tarziu. Si singurul lucru la care ma gandeam e evident. Am facut baie si s-a mai terminat o zi. Marti. M-am trezit mai odihnita cu 5 minute ca Luni, oricum ziua nu promitea nimic. Mi-era dor de C., se intampla uneori sa-i simt lipsa desi niciodata n-a fost atat de aproape. Am stat pret de 10 minute cu telefonul in mana gandindu-ma: "Sa dau mesaj....sa nu dau...Nu. Nu dau mesaj.", alte 2 secunde, alte nelamuriri. Pana la urma mana dreapta a pus stapanire pe telefon. M-am plimbat cu C.* in locurile unde ma plimb de obicei...desi nu trebuia. Acolo erau locuri lipsite de amintiri, erau aleile unde imi lasam in mod normal amintirile, nu unele unde creeam altele. Atunci necunoscutul mi-a zambit. Mi-a spus : "Buna." si i-am raspuns. Ziua era mult mai buna, foarte buna.

Am recoltat sange. A.*, imi pare rau pentru cele 2 gauri in plus, imi pare rau si ca te ustura. Desi m-am fastacit de frica sa nu te chinui exact asta am facut. A 3-a e cu noroc mereu... E.*, multumesc pentru incurajari, dar chiar simteam ca o sa lesin de emotie. Am facut-o si p-asta si altele, lista incepe sa se mareasca. Abea acum ma simt libera. Traiesc. :)

* Initialele unor prieteni, al caror nume prefer sa ramana doar o litera. Ei stiu cine sunt.

Miercuri, Mai 9

Niciun comentariu: