vineri, 15 octombrie 2010

Contorsiunea imaginii albastre

Habar nu am. Niciodata nu stiu. Nu cautati o logica in ceea ce urmeaza,nici macar nu incercati sa va chinuiti sa intelegeti,mesajul are un singur scop...ori transmite ceva de la prima citire,ori nu transmite nimic.
Toamna prin Octombrie.Copiii rad rareori la nimic. Nimic din ce e nu pare a fi. Fiinta insasi cade. Prin cadere,poti aluneca.Sau Nu. Numerele se joaca in dosar,cand pe dosar scrie "Disparut". Nu poti alege decat ceea ce vrei,nimic din restul nu exista. Alergand poti pleca. Exista ferestre si usi...de unde poti sari sau sta. Acadele,ursuleti si guma Turbo,imi vine sa rad,dar nu. Melancolie in toti peretii si peretii din casa ta. Hamsteri cu turbane imi joaca feste,mananca sticla. Cine mi-a vazut ciorapii ? N-am bani de tigari si o bere. Uitandu-ma pe gaura cheii,te vad contorsionat,aproape ca nu esti. Oare poti fi ? Si daca poti fi,cum vei fi ? Cat de " " vei fi ? In mijlocul canii sau sub covorul de ciuperci ? Musuroaiele ofteaza a tacere si tacerea le zambeste oftand a pace permanenta,a impacare,a dragoste si acceptare pentru totalitatea de zile ce s-au dus fara a fi contabilizate intr-un registru al zilelor ce trec si nu mai vin. Vamesul ar trebui sa fie tras la raspundere pentru incompetenta,as vrea sa stiu unde imi sunt 713 zile trecute,unde au ajuns,ce au facut,vreau o explicatie pentru toata dezordinea,dar cum ?! Vamesul e incompetent,ar trebui sacrificat pe o masuta de cristal albastru pe care se va prelinge incompetenta lui. Dar cine va raspunde pentru patarea masutei ? Si cine va sterge mizeria ce s-a prelins ? Murmura privirea,plange zambetul si tastatura se scufunda in abisul gandurilor fara mila.

Sa aveti pofta !

Niciun comentariu: