luni, 25 iunie 2012

O cană de ceai

Infuzie de arome. Pliculeţe de ceai cu mentă, scorţişoară, mere, ananas, flori de cireş, pământ umed japonez, papaya, mure, tei, muşeţel, gălbenele, mango, caramel şi câte şi mai câte. Desfă-ţi sufletul, dozează-l corespunzător şi nu lua supra-doză. În plicuri şifonate am aşezat grăbită unele emoţii. Îmi deschid taraba în faţa oricărui doritor, a fiecărui om doritor de puţin "eu". Am aşezat plicurile haotic, nu le-am dat nume, fiecare o să ia ceea ce ii lipseşte. Plicuri cu teamă, fericire, nelinişte, înţelegere, dragoste, pasiune, frică, pace, respect, zâmbete, căldură, toate ale sufletului meu. Toate ale zilei de azi, ieri şi mâine. Averea mea e întinsă pe o tarabă, experienţa mea zace în căldură aşteptând să fie fructificată în cine ştie ce colţ al cărei minţi. Opreşte-te călătorule, cere, acceptă şi continuă-ţi drumeţia.


Niciun comentariu: