luni, 11 iunie 2012

1/2 iunie

Discutii puerile, arome blande de parfum si 2 copii. Iti explic cititorule inceputul verii. Desi anumite lucruri, perioade sau momente se termina inevitabil, am senzatia ca unele doar incep si raman suspendate, intr-un timp strain, de dragul necunoscutului. N-am vreo afinitate pentru vara sau pentru soare in general, dar de ceva timp a inceput vara. Poti s-o petreci cum vrei, asadar poti avea o vara trista, o vara cliseica, o vara intre 4 pereti, o vara cu oameni noi, o vara care te maturizeaza, o vara interminabila sau o vara care a inceput acum 4 ani si are-n ea ceva ce tie-ti lipseste: pe tine.

Mireasma teilor a invaluit strazile pustii peste noapte. Parca sunt mai blande si trecatorii un pic mai veseli...Ici colo cate-o baba jumuleste teii spre disperarea tuturor. N-am sa inteleg cu ce drept fura mica bucurie a atator oameni o singura baba. Invaluite intr-un simt ciudat de economie cretina vandalizeaza gradini si pomi dupa bunul plac. Nu despre ele vroiam sa vorbesc. Nici nu stiu de fapt despre ce sa-ti zic ca sa mai stai pe aici. Ce-ai vrea sa auzi? Dar nu conteaza, eu o sa-ti vorbesc despre nimic. O tema complexa si infinit de larga este reprezentata de acest nimic. Daca nu ma crezi, raspunde-ti la urmatoarele intrebari: Ce culoare are nimicul? Cat de mare poate fi un nimic? Unde se gaseste acest nimic? Cand zici ca : "nu fac nimic", oare chiar nu faci? Spune-mi te rog raspunsurile tale, vom incropi impreuna o teorie a nimicului.

Si ei doi se plimbau pe strazi catre o destinatie necunoscuta.

3 comentarii:

Stefan Trk spunea...

Nimicul e al naibii de mare dupa parerea mea si fiecare are nimicul lui si cred ca cea mai ciudatica parte e ca nu cred ca exista vreo persoana care sa poata sa isi defineasca macar nimicul lui...

Anonim spunea...

Buna. Totul depinde de fiecare. nimicul unuia poate insemna atat de mult pentru cei din jur si din pacate cei care au acel nimic nu realizeaza si nu se pot bucura de el ... eu incerc sa ma bucur de nimicurile pe care le am si imi doresc mereu sa pot sa nu fac nimic, sa nu ma gandesc la nimic, dar cu greu reusesc ... p.s. : nulla dies sine linea ! :X scrii parca din ce in ce mai frumos ... Si esti inca acolo.

Piticu` Albastru spunea...

Interesant, inca putin si ma pregatesc sa scriu despre nimic. Multumesc Anonim. :*