luni, 1 martie 2010

Zilnice,reale

Mergeam ieri pe strada si aveam vaga impresie ca ma urmareste cineva si totusi curiozitatea care de obicei nu-mi da pace era acum practic inexistenta. Drumul e la fel de plicticos ca in fiecare zi poate ca as putea sa merg cu ochii inchisi , doar poate. La scara de vreo 2 saptamani se lucreaza la izolatii , alti muncitori nebagati inseama care fluiera dupa tine de la etajul 10 , mai mai sa cada dar ce le pasa,iar eu ca in fiecare zi cu o urma de dispret ma uit in sus si-mi ridic spranceana asta doar pentru ca prezenta lor ma agaseaza...de fapt nu prezenta lor poate urma de prostie ce o emana un grup de muncitori , lasand asta mi-am adus aminte ca nu am chei. Hmmm nu se poate e a 3-a oara saptamana asta cand le las acasa...daca stiam ma opream din timp sa trec pe la sormea , dar lasa ma duc acum... Plec prin spate m-am saturat de drumul asta presarat de boscheti locuiti. Daca mi-ai vedea ai zice ca sunt nebuna si am nevoie de tratament urgent , dar nu am (cred) ! Mi-arunc cu greata picioarele si jur ca as pocni orice baba ce s-ar uita ciudat la mine , desi sunt impotriva violentei. Ajung la minunata scoala care culmea e vopsita in bleu spalat de vreme. O sun . Dar cine sa raspunda...am uitat ca are telefon doar de dragul modei ... strivesc un melc in drumul meu , dar chiar nu am vrut problema e ca nu l-am vazut. Vad vreo trei domnisoare mai grabite sigur sunt prietenele ei
 - Gabi , gabi ... 2 secunde te retin ... zi`mi si mie unde e ametita aia ?!
 - (rade) Era prin clasa...
 - Sandra , suna tu pe cineva de la ea din clasa nu mai rezist inca o ora...vrei telefonul meu (hai spune ca nu...am mult cost suplimentar) ?
 - Nu...lasa nu e nevoie , am abonament ( cineva acolo sus chiar ma iubeste !! )
 - Gata am vazut-o nu mai suna !
  Si acum incepe vesnica poveste cu telefonul , dar normal tot ea va comenta si tot eu voi fi cea care ii va repeta si data viitoare:
 - Mai bine ti l-ai baga in fund , poate acolo iti e de folos ! Si acum...cheile te rog !
 - Mai bine ti-ai lua cheile de acasa ... nah...ia-le era de asteptat sa le uiti.
 - Leaga-ti sireturile (chiar nu avea asa ceva la adidasi) e posibil sa te impiedici daca mergi cu ele asa. Paaaa...
  Imi vine sa trantesc cheile asa de tare incat.....nu mai conteaza nu sunt nebuna si nu, nu am nevoie de tratament , presupun ca daca imi voi repeta asta la nesfarsit cei din jur ma vor crede si oricum un control medical e destul de scump pentru a afla ceva ce deja banuiesc. Ma tot uit la lumea de pe strada si imi par poate psihopati sau poate ca nu au facut cunostinta cu bunele maniere (nu ca as fi facut eu , dar vorbind din perspectiva unei tinere "nebune de legat" e bine sa le ai pe undeva...sau...) pentru ca ma studiaza si ma privesc intr-un mod enervant de patrunzator le-as rade in nas intr-un mod grotesc doar pentru a le accentua ideile barbare . 
 Am trecut pe langa B(anca)F(unctionarelor)P(roaste) si mi-am adus aminte de o tanara ce lucra la ghiseu cu publicul , mai bine nu o facea dar e evident ca nu am pus-o acolo pentru amuzametul propriu , toate functionarele de la ghiseele din banci au probabil dispozitii de la directiune de a te face mincinos , inutil si clar de ras in fata a zeci de oameni ce-si asteapta linistiti randul , ca doar de... cine se inghesuie sa-si plateasca ratele ? In orice caz tanara si-a pus amprenta pe nervii mei...
  Ajung si eu intr-un final acasa , deschid usa imi arunc geanta si Bella imi sare in brate.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nasty day,si s-a terminat atat de frumos... ,imi pare sincer rau ,stiu cum te simti ,dar mie imi place sa cred ca ,,Toti cainii se duc in Rai'',e greu sa iti pierzi cel mai loial prieten ..nu mai zic nimic si asa cred ca nu trebuia sa abordez subietul **CRISTI I AM**