luni, 1 martie 2010

Helau

Se pare ca am indraznit intr`un final sa ajung si aici. A fost destul de simplu sa urmez pasii...ma gandeam ca o sa ma enerveze cumplit sistemul de inregistrare,fals. Ideea e ca nu am de gand sa fac nimic spectaculos ci sa ma asigur ca mai sunt si alti nebuni,n`am sa ma dau in spectacol cu lucruri pe care nu le stiu(inca) si inca doua trei chestii...Cred ca o sa ma hotarasc pe parcurs care vor fi. N`am sa incep in nici un caz sa multumesc nimanui pentru nimic,ca in reclama aia stupida "Multumesc bunicii care mi`a facut "oo" ochiuri de dimineata,multumesc pisicii ca mi`a ratat azi pantofii,multumesc vecinului de deasupra ca a stranutat inainte sa arunce cu pielite de pui". Nu...Tot ce pot sa zic e ca va urez distractie placuta. :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Funny :)) Totusi reclama aia nu am vazut-o,oricum se pare ca nu am pierdut nimic daca spui ca e stupida :)):D **CRISTI I AM**