vineri, 22 iulie 2011

Am sa astept

Si-am sa astept. Am sa astept sa ancoreze la mal dorul. Am sa fiu prin cine stie ce port chinuindu-ma sa te strig, vreau sa fiu sigura ca ma auzi. As vrea de multe ori sa poti sa-mi citesti gandurile, atunci toata agitatia si toate actele vor parea perfect tetrale si atunci ai stii si tu ca nu te mistui de unul singur. Ti-as impartasi fiecare gand, fiecare emotie, tot...mai putin amintirile, pe alea le ai deja. Voi dori sa devin colectionara in timp, dar nu de lucruri inutile...ci de aminitiri, ganduri, emotii, mirosuri, senzatii. Mi-e teama ca voi vrea sa te tin cu totul printre pagini, alaturi de randuri filosofice la masa cu cei mari. Ma gandesc de multe ori la frica, ca nu stiu ce ar putea fi pentru altii, ca pentru mine a ajuns sa-mi fie ruda, parca e parte integrata in mine, parca tot ceea ce fac e sa invat sa traiesc cu ea si ea prin mine. Nici nu ma mai deranjeaza asa tare, decat atunci cand imi vorbeste din somn.. Si parca as vrea 2 minute sa-mi eliberezi gandul de tine, dar nu mai mult. Mi-e dor sa stau langa tine, mi-e dor sa rad cu tine, mi-e dor de glumele si ironiile tale cum nici nu-ti imaginezi. Mi-e dor de tine, mi-e dor de mine, mi-e dor de noi in serile racoroase. Timpul nu conteaza, nu-l cumpar...il petrec..acasa sau in departari, pe uscat sau pe mari reci, intr-o zi sau in nopti senine de vara, cu...

Si-am sa astept, fie si pentru o clipa. Am sa astept, am sa te astept. Am sa fiu la mal tinand in mana visele de demult, am sa zambesc si-am sa plang in acelasi timp.

Niciun comentariu: