duminică, 6 februarie 2011

Cu gandul la liceu, dar totusi la facultate.



De la stanga la dreapta : Vata, Andi(Motan), Cata(Tractor),Anda(Tata-> scuzati lipsa de diacritice), in fata Andei, Robert, mai in fata Inna Hot Hot, langa Deea(Make) si Adoi.




Cateodata mi-e dor, dar parca prea dor. Nu intentionez sa devin melancolica, desi as avea de ce. Acum...destula vreme am postat o parte din "Ultimii pasi din liceu, primii spre facultate". Ma gandesc acum ca la vremea respectiva nici macar nu banuiam ce ne asteapta, daca nu pe toti macar pe marea majoritate. Eram satula de monotonia unei alte zile de liceu, aceleasi glume rasuflate spuse la infinit doar de 3 persoane, aceasi balta de scuipat din fata bancii, parca erau aceleasi toate. Dar in toata monotonia aia nu m-am gandit decat ca vreau sa se termine o data, sa vad cum e si altfel. Acum insa, parca imi lipsesc toate, rasuflate si umede cum erau. Poate ca de fapt incepuseram sa ne cunoastem si fara sa ne dam seama am judecat ca fiind o plictiseala de prost gust. Sa rememoram...
Se intampla minunea saptamanala, reuseam sa convingem mai mult de 2 persoane sa iasa la suc, ba mai mult sa vina la karaoke. Bineinteles ca toti am cazut de acord ca minunile tin doar o clipa, a cazut curentul...adio karaoke,dar ne stranseseram deja. Ce era de facut ? Am luat un pahar de sticla, am pus un telefon in el si am inceput sa dansam,a fost dragut. O alta minune la modul acesta era mersul la gratar, seara eram 20...La plecare ramaneam maxim 3 intotdeauna.
Ora de franceza avec madamme Cimpoieru. Ne-am pus in plan sa facem galagie, sa ne dea afara fara absenta...zis si facut. Pe langa faptul ca micul nostru aranjament a functionat,am reusit s-o enervam atat de tare incat atunci cand am iesit ne-a zis : "Ora viitoare voi trei sunteti niste nesimtite." . Merci beaucoup, i-am ascultat sfatul intocmai. O alta ora de franceza. Am vorbit cu Anda toata ora de parca eram la cafea, profa ne ignora. Am inceput sa radem, tovarasa profesoara probabil evident enervata :
-Anda, iesi afara !
Anda(din usa): - Ada da-mi si mie sucul si tigarile !
Profa`: - Ada, iesi si tu.

Acum lasand liceul la o parte, are si facultatea farmecul ei. Dar nu se compara, nu as putea. Oricum as pune problema liceu are castig de cauza. Facultatea in sine e un loc in care esti tu si curul tau, chiar daca pe langa tine mai respira inca 100 la unison. Nu-i pasa nimanui de ce esti acolo, de ce te agiti, daca ai emotii... E un loc pur si simplu fara suflet, fara comunicare. Nu-i pot apartine si nici macar nu incerc. Vine o zi...


3 comentarii:

Anonim spunea...

si mie mie dor maimu :( si da, facultatea.. esti doar tu, liceul eram NOI ! va pup si va iubesc! chiar as vrea o reuniune dupa sesiune! Inna! :*

Anonim spunea...

si eu vreau reuniune ..poate s-ar putea intr-o zi cu soare:)) Alle

Anonim spunea...

adica nu te simti bine in compania mea la facultate?:D si profa de franca imi zicea michelle:))) . te`am pupat :* .. Andaaaaa