vineri, 7 ianuarie 2011

Exces de ganduri intr-o cana mica de cafea

Care usa se va mai inchide in fata ta?
Am prea multe amintiri cu si despre...
Nimeni.
Acum e pentru prima data cand cred ca m-am trezit.

Doar ca acum mi se pare
Exagerat de trist.

Chiar cand aveam senzatia ca
Azi va fi o altfel de zi,
Fiecare clipa m-a contrazis.
Era cumva totul o iluzie.
Altceva decat a fost pana acum.

Si se duc, alerga, se zbat
Inutile eforturi.

Oare...

Inceputul,
Nesomnul,
Setea,
Oroarea,
Mintea,
Nebunia,
Iubirea,
Exista separat?

11 comentarii:

Anonim spunea...

Fereastra e-o poemă de plumb si de scântei,
Orasul adoarme troienit.
Mult mai târziu de miezul noptii sunt orele trecute…
În haosul vietii nici noi nu ne-am găsit…
O, vino, cel putin, acum, prin fortele necunoscute;
– Să viu ?
– Oh ! mi-i frică…
– Vezi !
– Hai !
– Am venit ;
– Unde ?
– Lângă tine ;
– Plâng…
– Plâng…
– Taci…
– Hai…
– Hai ;
– În infinit…
– În infinit ;
– Cântă…
– Vis ;
– Da…
– Nu.
– Nu…
– Minus ;
– Minus…
– Plus ;
– Plus…
– Armonie.
– Armonie…
– Când ?
– Când…
– Poate ;
– Poate…
– Of !

Fereastra e-o poemă de plumb, si de scântei.
O zi de promoroacă în cameră pătrunde…
Sirenele de muncă vibrează, plângător ;
Orasul e-un ghetar de fum, de clopotei,
Si de fior…
– Unde… Unde ? !

Piticu` Albastru spunea...

Multumesc pentru randuri, Anonim. Haotic,dar profund. Te mai astept. :)

Anonim spunea...

Cu mare drag ! :)

maria spunea...

inteligenta idee..suprarealista..imi place suprarealismul:)

Anonim spunea...

:)

Piticu` Albastru spunea...

Sunt tare curioasa cine esti. :)

Anonim spunea...

Ti-am zis pe mess :) ...dar cred ca nu mai conteaza.

Piticu` Albastru spunea...

Inca o data nu m-am inselat. Nu intrasem pe mess.

Anonim spunea...

Era sa te inseli si in legatura cu altceva ?

Piticu` Albastru spunea...

Nu chiar. Doar ca unele lucruri au venit mai repede decat ma asteptam.

Anonim spunea...

Gen?