sâmbătă, 11 decembrie 2010

Miroase a scortisoara calda si iarna

                   


                 Miroase a iarna. Ori de cate ori ies afara ma urmareste mirosul placut de aer rece si fum cald, gata gata sa ma faca sa cred ca primi fulgi de nea ma vor prinde afara. Imi place sentimentul de nostalgie si in acelas timp de fericire ce mi-l ofera iarna. Ah, si sunt atat de nerabdatoare sa stau la cald, in timp ce ma uit pe geam cum ninge si il savurez pe Frank Sinatra alaturi de o cana de vin fiert... E ciudat cum mereu am senzatia ca iarna nimic nu poate merge rau, totul suna bine, lumea pare mai maleabila, senzatia de caldura nu doar ca e un lucru necesar, dar incalzeste si sufletul, sufletul meu.

                 E o zi obisnuita. Dar mai mult ca niciodata vrei sa ti-o petreci alaturi de oameni pe care i-ai neglijat pe parcursul anului, sa vorbiti vrute si nevrute in jurul unei lumanari simbolice,tinand in mana o cana aburinda de ceai sau vin fiert. Iar apoi senzatia de frig e inedita, cu atat mai mult cu cat nimeni nu intelege ce ti-ar putea place atat de mult.
Sincera sa fiu nici nu as putea explica sentimentul,dar il pot asocia cu senzatia de "acasa"...e ca si cand te-ai intoarce din cel mai lung voiaj, iar acasa te asteapta tot ce iti place,sunt zilele,lunile tale...nimeni nu ar putea strica nimic pentru ca exista o stare de bine care te insoteste peste tot, o stare de bine loiala pe tot parcursul sederii tale.
                  Toata lumea zice ca fericirea e greu de atins, dar hei...e greu de atins daca ai mereu senzatia ca doar lucrurile importante te vor face fericit... eu personal nu m-am gandit niciodata ca o suma de bani sau o masina imi vor aduce fericirea mult ravnita. Intotdeauna exista un tip in anturaj care sa spuna ca : "Femeile sunt vesnic nemultumite si greu de satisfacut". E doar o falsa aparenta a realitatii...lucrurile sunt atat de simple,dar asa sunt oamenii au mereu tendinta de a complica lucrurile simple. Vorbesc acum din perspectiva unei fete si nu glumesc cand spun ca cele mai minore lucruri ma fac sa zambesc. Frigul,dar mai ales mirosul de fum si iarna ma fac sa zambesc cu tot corpul...si in loc de cadouri pompoase prefer o gluma buna, alaturi de o persoana necesara sufletului meu. Stiu ca nu se rezuma totul la modul meu de gandire, fapt pentru care sunt libera ca aici in spatiul meu sa mi-l expun si sa ofer sansa altora de a ma contrazice...

                  In orice caz, asteptam iarna de mult...poate ca si ea ma astepta pe mine, dar am suprins-o asteptand-o cu un miros cald de scortisoara. Bine ai venit ! 

Niciun comentariu: